Nytt upplägg på medlemsmöte | Sverigedemokraterna i Ljungby

Nytt upplägg på medlemsmöte

Hej kära medlem eller framtida medlem i Sverigedemokraterna Ljungby.

Den nya styrelsen har beslutat att ändra upplägget på några av våra medlemsmöte för att på bästa sätt kunna tillfredsställa alla våra medlemmars behov eller önskningar.

Det nya upplägget innebär att varannan gång så kommer vi ha ett medlemsmöte såsom vi har haft tidigare. Det kommer en dragning om viktiga frågor i fullmäktige, hur vi ställer oss till olika förslag och ibland en genomgång från någon av de olika nämnderna vi sitter i. Det blir tydligt och klart inriktat på vår lokala politik.

Däremot kommer vi nu istället varannan gång även ha något vi har valt att kalla medlemscafé. Detta tillfälle kommer vara helt kravlöst och tomt på politik även om politiska diskussioner såklart är tillåtna. Istället ser vi detta som ett tillfälle att bara umgås med likasinnade, prata och fika, varför inte ta med kortleken och visa vem som bestämmer på skitgubbe? Målet är att ha en plats där ni själva lite sätter nivån på hur ni på bästa sätt vill sällskapa.

På detta sätt hoppas vi kunna fånga upp alla er som både är intresserade av politiken, och er som kanske hellre bara i trygg miljö vill kunna träffa andra med liknande verklighetsuppfattning.

Vi i styrelsen önskar er riktigt välkomna och hoppas på att få se er snart. Som vanligt är även sympatisörer välkomna.

För frågor kontakta ordförande Dick Andersson 0738448826.