Julfika | Sverigedemokraterna i Ljungby

Julfika

I söndags den 9:e Dec var det då dags för julfika i lokalen. Det var drop-in fika mellan 14:00-17:00 och det var roligt att så många faktiskt kom i dessa hektiska jultider. Förutom trevliga diskussioner om det politiska läget, skratt om detsamma och annat, så höll även några av våra nämndsledamöter en kort redogörelse om KLK. Vi hade fem personer från Ljungby och en från Markaryd på Sverigedemokraternas Kommun och Landstingskonferens 2018. Det var en intressant helg full av seminarier och utbildningar för att vässa våra lokala politiker i kommun och landstingsfrågor. Ett stort tack till alla som var på plats och umgicks med oss denna eftermiddag, det är trots allt er vi ska företräda i fullmäktige så det betyder mycket för oss att få träffa er alla.

Ett extra stort tack till våra fantastiska kvinnor Melena och Martina som fyllde lokalen med pepparkakor, lussebullar, glögg och härlig tomtegröt.

Vi i styrelsen önskar er alla som var på plats och ni som inte kunde komma en riktigt god jul.