Hej medlem i SD västra kronoberg! | Sverigedemokraterna i Ljungby

Hej medlem i SD västra kronoberg!

Advent och julen närmar sig med stormsteg och vi vill passa på att gå ut med lite information och inbjudningar till alla våra medlemmar.

* Torsdag 29 November är det äntligen dags för medlemsmöte i lokalen på Bergagatan 18 i Ljungby mellan kl 19-21, vi bjuder på fika samt lite information från bland annat fullmäktigemötet i måndags, om kandidaturer till kommunföreningen mm.

*Söndagen den 9 december bjuder vi på lussefika och gröt med saftsås på Bergagatan 18 mellan kl 14-17, det kommer att vara som ett öppet hus, kommunföreningsstyrelsen har beslutat att det i år inte kommer att bli något gemensamt julbord utan vi bjuder på lussefika istället.

*Torsdagen 20 december kommer vi hålla höstens sista medlemsmöte i lokalen på Bergagatan 18 mellan kl 19-21.

*Lördagen 9 Februari 2019 blir det kommunföreningsårsmöte i Markaryd med delning av kommunföreningen till en Ljungby och en Markaryds del, tid och plats meddelas senare.

*Ni som vill bli aktiva i kommunföreningsstyrelsen har fram till den 1/12 på er att skicka in kandidaturer till valberedningens ordf. Martina Ericsson på: martina.ericsson@sd.se   i mailet skriver ni namn, medlemsnummer, personnr, om ni kandiderar i Ljungby eller Markaryd samt till vilken /vilka positioner du kandiderar till, även om ni bara vill ställa upp som ombud på distriktsårsmötet måste kandidatur skickas in.

Hjärtligt välkomna på våra möten!

MVH Styrelsen i kommunföreningen västra Kronoberg.